خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 15:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی مطرح کرد:

تامین 240 هکتار زمین جهت ساخت مسکن ملی برای 26 هزار متقاضی در همدان

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس، از تامین 240 هکتار زمین جهت ساخت مسکن ملی برای 26 هزار متقاضی در این منطقه خبر داد که 120 هکتار آن دولتی و در تملک استانداری بوده و 118 هکتار از آن نیز از سوی شهرداری تامین شده است.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و نتایج آن برای تامین مسکن در حوزه انتخابیه خود، گفت: به دنبال تلاش‌هایی که داشتیم حدود 240 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در همدان تامین شد که 120 هکتار آن دولتی و در تملک استانداری بود و 118 هکتار از آن نیز از سوی شهرداری تامین شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون زمین لازم در جهت ساخت مسکن ملی برای 26 هزار متقاضی فراهم شده است و قطعا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند کمتر از 18 ماه زمانی که برای ساخت مسکن ملی در این منطقه اعلام شده بود در این زمینه اقدام کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآورشد: تامین زمین به منظور ساخت مسکن برای اجرای قانون جوانی جمعیت وحمایت از خانواده از دیگر موضوعاتی است که در حال پیگیری برای اجرای آن هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شهرداری معتقد است 500 هکتار زمین برای اجرای این قانون دارد که باید تغییر کاربری داده شود و قطعا باید پای کار باشند تا محقق شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377291
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار