خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی تشریح کرد:

تاثیر منفی عملکرد بد بانک ها بر تولیدکنندگان استان گلستان

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: باتوجه به اینکه گلستان دومین تولید کننده گوشت مرغ در کشور است، نباید وضعیت تولید کنندگان ما به این شکل باشد که برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  رمضانعلی سنگدوینی، در هفتاد و سومین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان گلستان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی هر روز افسرده‌تر می‌شوند، اظهار کرد: سال گذشته در کشور ۲۹ بانک مبلغ ۱۶۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارمندان خود پرداخت کردند.



وی با بیان اینکه خسارتی که از دولت به تولید کنندگان وارد می‌شود از جمله قطعی گاز، چه اقدامی در مقابل انجام می‌شود، افزود: تولیدکنندگان استان ضعیف هستند و اگر تاکنون در این حد باقی ماندند همت کرده‌اند.



نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: باتوجه به اینکه گلستان دومین تولید کننده گوشت مرغ در کشور است، نباید وضعیت تولید کنندگان ما به این شکل باشد که برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شوند.



وی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه جلسات متعددی تشکیل شد اما تا کنون مشکلات پیش رو رفع نشده است. بانک‌های دولتی تنها به اطرافیان خود تسهیلات ارائه می‌دهند اما در مقابل تولید کنندگان هیچ انعطافی ندارند.



وی یادآور شد: بانک‌ها هیچ توجهی ندارند و حرف جایی را گوش نمی‌دهند در حالی که باید وارد میدان شوند تا اتفاقات بزرگی برای مردم و این استان رقم بخورد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا اظهار کرد: بانک‌ها باید از بنگاه داری خارج شوند و دست تولید کنندگان را بگیرند. مردم به سیستم بانکی اطمینان ندارند و اسکناس دلار را در خانه‌های خود نگهداری می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370225
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار