خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی:

بیمارستان های زابل با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند/ وزارت بهداشت چاره اندیشی کند

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: بیمارستان های حوزه انتخابیه با کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی همچون پرستار، تکنسین اتاق عمل، بهیار و پزشکان متخصص مواجه است که وزارت بهداشت باید برای حل این موضوع چاره اندیشی کند.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در قالب ساخت بیمارستان جدید و خرید تجهیزات پزشکی به حوزه انتخابیه اختصاص داده شد که این اقدام بسیار خوبی است.

وی افزود: سرانه دسترسی به بهداشت و درمان در منطقه ما بسیار پایین است که تلاش خواهیم کرد تا این موضوع را ارتقا دهیم همچنین تخت های پزشکی در مراکز درمانی هم پایین است که انتظار می رود وزارت بهداشت نگاه جدی برای حل این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده تجهیزات پزشکی مختلف مثل ام آر آی، سونوگرافی، سی تی اسکن و ... در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی زابل مستقر شده است و بیماران در حال استفاده از آنها هستند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بیمارستان های حوزه انتخابیه با کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی همچون پرستار، تکنسین اتاق عمل، بهیار و پزشکان متخصص مواجه است که وزارت بهداشت باید برای حل این موضوع چاره اندیشی کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377029
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار