خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی جهان آبادی:

بیمارستان فرسوده تایباد جوابگوی بیماران نیست/ عدم تکمیل بیمارستان نصرآباد علیرغم پیگیری های مداوم

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد در مجلس یازدهم، گفت: وزارت بهداشت در حوزه انتخابیه اینجانب که شامل 4 شهرستان و از مناطق مرزی است در برخی زمینه ها اقدامات مثبتی انجام داد اما در برخی حوزه ها عملکرد آن قابل دفاع نیست.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد ارتقای خدمات سلامت محور وزارت بهداشت در مناطق محروم و توسعه عدالت در سلامت، گفت: در حوزه انتخابیه اینجانب که شامل 4 شهرستان و از مناطق مرزی است در برخی زمینه ها اقدامات مثبتی انجام شده اما در برخی حوزه ها عملکرد وزارت بهداشت قابل دفاع نیست.

وی افزود: تامین دستگاه های ام آر آی و سی تی اسکن برای بیمارستان های حوزه انتخابیه از مطالبات جدی مردم بود که مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفت و تحویل داده شد همچنین با پیگیری های انجام شده تجهیز و تکمیل بیمارستان صالح آباد و ساخت پانسیون پزشکان انجام شد اما تکمیل بیمارستان باخزر به خوبی اتفاق نیفتاد و علیرغم تمامی تلاش ها در دعوت از معاون وزیر و هیات هایی از وزارت بهداشت این مهم مورد توجه قرار نگرفت.

نماینده مردم تربت جام، تایباد، و باخزر و صالح آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: مراحل ساخت و تکمیل 4 مرکز جامع درمانی انجام شده که دو مرکز افتتاح و دو مرکز هم در آستانه افتتاح است البته بیمارستان بخش نصرآباد علیرغم پیگیری های مداوم تکمیل نشده است.

رحیمی جهان آبادی یادآور شد: در واقع اقدامات وزارت بهداشت در تکمیل اورژانس تربت جام و تایباد و اختصاص کمک های نقدی در ایام کرونا قابل تقدیر است اما در کل عملکرد این وزارت خانه در این حوزه متوسط بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: البته بیمارستان فرسوده ای در تایباد داریم که بارها در مورد آن با وزیر بهداشت صحبت شد و دو مرتبه هیاتی از وزارت بهداشت از آن بازدید کردند اما متاسفانه ساخت بیمارستان جدید تایباد همچنان در هاله ای از ابهام است در حالی که بیمارستانی بسیار فرسوده و قدیمی است و خدمات آن به هیچ وجه متناسب با جمعیت نیست و این موضوع گلایه مندی شدید مردم را در پی داشته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377687
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار