خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زاهدی در همایش روز صنعت و معدن در کرمان مطرح کرد

بکارگیری فناوری نو در راستای بهره وری ضروری است

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: باید فناوری جدید را در حوزه بهره وری به‌کار گیریم که در این زمینه ضرورت دارد به حوزه‌ تامین منابع انسانی متخصص و متعهد بپردازیم و ارتباط تنگاتنگی را بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در قالب تحول و انقلاب تولید قطعات برقرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی در حوزه بهره وری باید باشد که در حوزه صنعت و معدن مفاهیم این حوزه باید واکاوی شود.



محمدمهدی زاهدی افزود: باید فناوری جدید را در حوزه بهره وری به‌کار گیریم که در این زمینه ضرورت دارد به حوزه‌ تامین منابع انسانی متخصص و متعهد بپردازیم و ارتباط تنگاتنگی را بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در قالب تحول و انقلاب تولید قطعات برقرار کنیم.



وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و به خصوص قانون جهش تولید ماده ۱۱ و ۱۳ می تواند در این حوزه تحولی ایجاد کند افزود: تمام این قوانین برای کمک به صنعت و تولید مبتنی بر دانش و فناوری و بهره گیری از منابع انسانی با کفایت است.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوع در افق پنج ساله جزو برنامه های صنعت استان کرمان قرار گرفته است و صنایع کوچک استان به این موضوع توجه کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369443
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار