خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 14:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
گلرو:

بهره برداری از مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان سمنان/بهره برداری از معادن سمنان در دستور کار قرار می‌گیرد

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان بابیان اینکه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در سمنان افتتاح شد، گفت: پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان به نام رئیس جمهور شهید «آیت الله رئیسی» با جمعی از مسئولان کشوری در سمنان به بهره برداری رسید.

عباس گلرو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اقدامات قابل رسیدگی در حوزه انتخابیه طی چهار سال پیش روی مجلس دوازدهم، گفت: آب مهمترین مسئله قابل پیگیری در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه است که ساکنان مناطق نامبرده شده را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات متعددی در مورد آب شکل گرفته اما تاکنون راهگشا نبوده است، افزود: مذاکراتی با وزیر نیرو برای مشکل آب استان سمنان به ویژه شهرستان‌های حوزه انتخابیه صورت گرفته است که امیدواریم راهگشا و حلال تشنگی این استان باشد.

گلرو با اشاره به تردد گسترده در مسیر تهران به مشهد مقدس، افزود: راههای مواصلاتی به ویژه کریدور غرب به شرق - شرق به غرب که مسیر تهران به مشهد مقدس است با توجه به تردد میلیون‌ها زائر نیازمند اقدامات جدی از جمله تامین اعتبار است که متاسفانه به کندی پیش می‌رود، در سفر آخر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی نسبت به ساخت این جاده تاکید ویژه داشتند که مقرر شد هر چه سریعتر این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن در شرایط مطلوبی قرار داریم، تصریح کرد: سمنان به جهت صنایع معدنی در شرایط مطلوبی قرار دارد، مشکل اصلی صنایع شهر ما همچون دیگر صنایع کشور موضوع خام فروشی است، باید برای مقابله با خام فروشی برنامه‌ای منسجم با توجه به زیرساخت‌ها در نظر بگیریم تا معادن علاوه بر فرآوری دارای ارزش افزوده نیز باشند.

گلرو با اشاره به میزان آمار جمعیتی استان سمنان، اظهار داشت: جمعیت استان سمنان بسیار کاهشیافته است، اگر به زیر ساخت‌های حوزه انتخابیه همچون آب، اشتغالزایی، مسائل مسکن، بهره برادری از صنایع معدنی توجه شود بی تردید وضعیت این استان رو به بهبودی خواهد بود.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه در حوزه بهداشت و درمان طی سال‌های فعالیت دولت سیزدهم اقدامات مناسبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در دولت آیت الله شهید رئیسی اقدامات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مرکز استان شکل گرفت به گونه‌ای که بیماران را از حضور در مرکز استان بی نیاز کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در سمنان افتتاح شد، گفت: پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان به نام رئیس جمهور شهید «آیت الله رئیسی» دوم تیرماه با حضور معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان سمنان بهره برداری شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380044
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار