خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 08:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری:

بهبود وضعیت اشتغال استان اردبیل نیازمند حضور سرمایه گذاران است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برای کاهش دغدغه خانواده‌های استان اردبیل در حوزه بیکاری و ارتقای وضعیت اشتغال ما نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و همچنین گردشگری و خدمات هستیم تا بتوانیم بستر تحول مطلوب در این استان مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  صدیف بدری   در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: روند خوبی در بهبود فضای کسب و کار در استان شکل گرفته و با تلاش استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضائی برگزاری جلسات منظم حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را شاهد هستیم.



وی تصریح کرد: برای کاهش دغدغه خانواده‌های استان اردبیل در حوزه بیکاری و ارتقای وضعیت اشتغال ما نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و همچنین گردشگری و خدمات هستیم تا بتوانیم بستر تحول مطلوب در این استان مهیا شود.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قوانین در اولویت مجلس یازدهم است و ما آمادگی داریم تا در صورتی که پیشنهادات بخش خصوصی بار مالی به همراه نداشته باشد، ظرف ماه‌های آینده خواسته‌ها و مطالبات آنها را در کاستن از قوانین مخل کسب و کار مورد توجه قرار داده و در قالب طرح‌های اصلاحی به مجلس ارائه کنیم.



بدری افزود: هر چند امکان بررسی این طرح‌ها در مجلس یازدهم وجود ندارد اما این حرکت می‌تواند پایه نگاه تحولی در مجلس آینده بوده تا شرایط بهتری را در حوزه بهبود فضای کسب و کار شاهد باشیم.



وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گزارش منظمی در قالب پایش و بهبود فضای کسب و کار به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود و با مطالعه آن به حقیقت این مشکلات و چالش‌ها پی برده و باید سعی ما بر تقویت نظام تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری باشد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رود شرایط خوبی را در فرآیند توسعه این بخش رقم بزنیم که ضروری است جلسات منظم در این بخش اعم از ستاد تسهیل و حمایت قضائی به صورت مستمر و منظم برگزار و نتایج آن مورد دقت قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370226
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار