خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 12:02
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
نیک‌بین:

بزرگترین بلوک زایمانی شرق با اعتبار3۰ میلیارد تومان در کاشمر افتتاح شد/ جاده شادمهر به کاشمر و خلیل آباد به بردسکن تا سال آینده تکمیل می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان با تاکید بر اینکه حدود ۳۰ میلیارد تومان برای روشنایی بردسکن، شهرآباد، خلیل آباد و کاشمر هزینه شد، گفت: بزرگترین مرکز بلوک زایمانی شرق کشور و درمان ناباروری در کاشمر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

 جواد نیک بین

 جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری‌ها در حوزه تسریع روند ساخت جاده شادمهر به کاشمر و خلیل آباد به بردسکن که عملیات آن آغاز شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.جاده شادمهر به کاشمر یکی از راه‌های مهم منطقه ترشیز محسوب می‌شود که از حدود20 سال قبل همچنان در حال ساخت است.

وی افزود: هرچند 15 کیلومتر از این جاده 55 کیلومتری تا سه‌راهی شادمهر در سال 1399به‌صورت ناقص افتتاح شد، اما طی این سال‌ها بسیاری از نواقص برطرف و برخی از جمله رمپ‌ها، و دوربرگردان‌هایی که باید زیرگذر احداث می‌شد نیز باقی‌مانده که هم‏چنان انجام نشده است.

بزرگترین مرکز بلوک زایمانی شرق کشور با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد

نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مقدار قابل توجهی قیر برای حوزه انتخابیه تخصیص پیدا کرد و اجرایی شد از سوی دیگر در حوزه بهداشت و درمان ارتقای دانشکده پرستاری و دانشکده علوم پزشکی ابلاغ و انجام شد و بزرگترین مرکز بلوک زایمانی شرق کشور و درمان ناباروری در کاشمر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم وضعیت جاده بردسکن به سبزوار را بسیار اسفبار دانست و گفت: بارها جلسات و پیگیری‌هایی با وزیر راه و شهرسازی برای این جاده داشته‌ایم که در نهایت سال گذشته 98 میلیارد تومان اعتبار اخذ و پیمانکار آن مشخص گردید.با اقدامات صورت گرفته روکش آسفالت حوزه استحفاظی بردسکن از میدان ورودی شهر تا بعد از روستای خور و بیجورد انجام می‌شود.

 ۳۰ میلیارد تومان برای روشنایی بردسکن، شهرآباد، خلیل آباد و کاشمر هزینه شد

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اقدامات و پیگیری‌ها در حوزه مبلمان شهری در بردسکن، شهرآباد، خلیل آباد و کاشمر انجام شد و اتحاد شکل چراغ‌های نورافکن ورودی و خروجی این چهار شهرستان و همه بخش‌های منطقه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در کل منطقه این روشنایی‌ها هزینه برداشت. 

نیک بین در پایان خاطر نشان کرد: در واقع یک اتحاد شکلی در ورودی و خروجی های شهرستان های کاشمر به سمت کوهسار و به سمت خلیل آباد ورودی و خروجی بردسکن،ورودی و خروجی شهرآباد در مجموع همه این شهرستان‌ها صورت گرفت و چشم نواز شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376099
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار