خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 15:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فروردین تشریح کرد:

برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی با حضور 2 معاون وزیر در میمند

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس، از برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی در میمند با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون امور باغی وزارت جهاد کشاورزی و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری مراسم آغاز برداشت گل محمدی در میمند، گفت: میمند خاستگاه گل محمدی و گلاب جهان است که شاید کمتر کسی در کشور در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امسال نیز در تاریخ 8 اردیبهشت ماه این مراسم با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر محمد مهدی برومند معاون امور باغی وزارت جهاد کشاورزی، آقای سیدعلی یزدی‌خواه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان مربوطه در استان برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: روز برداشت گل محمدی یک روز خاصی است که جمعیت زیادی برای شرکت در این جشنواره وارد میمند شده و از زیبایی‌های این شهر در اردیبهشت ماه بهره مند می‌شوند و امسال نیز جمعیت زیادی از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره وارد میمند شدند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هشتم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز میمند ثبت شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377903
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار