خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 07:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
لاهوتی مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز یک پروژه بندر چمخاله لنگرود تا 6 ماه آینده/پیگیری برای تکمیل پروژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لنگرود

نماینده مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز یک پروژه بندر چمخاله لنگرود تا 6 ماه آینده و پیگیری برای تکمیل پروژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لنگرود خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند اجرای پروژه بندر چمخاله لنگرود به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری این منطقه، گفت: بندر چمخاله لنگرود یک پروژه عظیم گردشگری است که امیدواریم بتوانیم فاز یک آن را تا 6 ماه آینده افتتاح کنیم که بالای 700 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای افتتاح فاز دو این پروژه نیز به سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومان نیاز است که تامین اعتبارات این بخش را نیز با کمک سازمان بنادر و بخش خصوص دنبال خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لنگرود از دیگر پروژه‌های مهمی است که زمین لازم برای آن را تهیه و بخشی از شبکه‌های آن را اجرا کرده بودیم اما این پروژه متوقف شد که در حال پیگیری برای تکمیل آن هستیم./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 379517
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار