خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/30 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی با انتقاد از قطعی برق کشاورزان:

برق چاه‌‎های کشاورزی خراسان شمالی در تابستان قطع است

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳ برابر برق مورد نیاز استان را تامین می‌کنیم اما برق چاه‌های کشاورزی استان در تابستان قطع است و برخی از چاه‌ها ۲۰۰ بهره بردار دارند.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی با حضور رئیس قوه قضاییه، گفت:  در این نشست موارد مختلفی از جمله اینکه مصارف بانک‌های خراسان شمالی به نسبت منابع بیشتر است، مطرح شد.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود استعدادهای فراوان در خراسان شمالی حق استان نیست که در رده ۳۰ کشور باشد و باید بیش از پیش به استان توجه شود.



وی، تورم بالای استان به نسبت کشور را یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست دانست و افزود: سند توسعه استان کشاورزی است اما از کشاورزان حمایت نمی شود. تسهیلات کشاورزی استان باید ۲۰ درصد باشد اما در عمل ۶ تا ۸ درصد است.



وحیدی اضافه کرد: ۳ برابر برق مورد نیاز استان را تامین می‌کنیم اما برق چاه‌های کشاورزی استان در تابستان قطع است و برخی از چاه‌ها ۲۰۰ بهره بردار دارند.



این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: موانع تولید خراسان شمالی در بخش صنایع نیست بلکه در بخش کشاورزی، گردشگری و منابع آبی است.



وحیدی بر لزوم برخورد با باندهای مافیایی که از سادگی کشاورزان سوء استفاده می‌کنند، تأکید کرد و گفت: اراضی آنان با جریان صلح و داوری از دستشان خارج می‌شود.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: خراسان شمالی فرودگاه دارد اما پرواز ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361890
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار