خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/30 - 19:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حیدری خبر داد:

بررسی ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: درخواست ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.



وی افزود: این کمیسیون پزشکی برای جانبازانی برگزار شد که خواستار ارتقای خدمات حق پرستاری و همچنین برای افزایش درصد جانبازی هستند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: این کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ، درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک های تروریستی شامل تیروترکش، موج انفجار، شیمیایی برگزار شده است.



 نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به حجم بالای درخواست‌های مردم سه شهرستان و با رایزنی های صورت گرفته کمیسیون پزشکی عالی برای پیگیری وضعیت آن ها در شهرستان قصرشیرین تشکیل شد.



حیدری ادامه داد: طی یک سال گذشته و پیرو مذاکراتی که با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور داشتیم این کمیسیون برای پیگیری پرونده های ایثارگران و جانبازان به مدت ۲روز در قصرشیرین تشکیل شد.



وی گفت: در گذشته متقاضیان سه شهرستان برای پیگیری پرونده های خود به تهران یا کرمانشاه مراجعه می‌کردند.



نماینده مرم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این راستا از همکاری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و روسای بنیاد شهید سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و سرپرست فرمانداری قصرشیرین قدردانی می کنم.



حیدری اضافه کرد: در کمیسیون بعدی که در کرمانشاه برگزار می‌شود بیش از یک هزار متقاضی دیگر که در حوزه شیمیایی هستند پرونده های آن ها رسیدگی خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365370
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار