خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 14:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی در بازدید میدانی از پروژه‌های آبخیزداری:

با پیگیری‌های انجام گرفته منابع خوبی برای طرح‌های آبخیزداری دریافت شده است

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: با پیگیری‌ها منابع خوبی برای طرح‌های آبخیزداری دریافت شده و برخی از این طرح ها در حال مطالعه و برخی در حال اجراست و با توافقاتی که بعمل آمده، اجرای برخی از این طرح‌ها توسط دولت به بسیج سازندگی واگذار شده است که امید است این اقدام سبب کاهش هزینه های اجرای طرح های آبخیزداری و افزایش کیفیت اجرای آنها شود.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری‌ها درخصوص پروژه‌ها و طرح‌های آبخیزداری شهرستان فسا و به جهت بررسی و روند پیشرفت در اجرای پروژه‌ها با حضور در بخش شیبکوه از پروژه‌های آبخیزداری منطقه رحیم آباد و احمد آباد بازدید بعمل آورد.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدیدها، عنوان کرد: سال‌ها در کشور از ضرورت و اهمیت آبخیزداری غفلت شده است و این طرح‌ها که با سرعت و هزینه کم قابل اجراست مورد توجه قرار نگرفته است.



وی اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها، آب‌های حاصل از بارش باران و سیلاب‌ها مدیریت و نهایتا جذب زمین می شود و هر قدر آب را به زیرزمین منتقل کنیم، سفره های زیر زمینی تقویت و در حفظ منابع آب و فرو نشست زمین موفق‌تر خواهیم بود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: با پیگیری‌ها منابع خوبی برای طرح‌های آبخیزداری دریافت شده و برخی از این طرح ها در حال مطالعه و برخی در حال اجراست و با توافقاتی که بعمل آمده، اجرای برخی از این طرح‌ها توسط دولت به بسیج سازندگی واگذار شده است که امید است این اقدام سبب کاهش هزینه های اجرای طرح های آبخیزداری و افزایش کیفیت اجرای آنها شود.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها منابعی جذب شده و اقدامات خوبی صورت گرفته و با پیگیری‌های مجدد و تامین اعتبار موردنیاز اقدامات قبلی تکمیل و طرح های جدیدی شروع خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362104
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار