خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 10:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رنجبر بیان کرد:

انتظار 13 ساله مردم کرمانشاه برای تکمیل پروژه پتروپالایش آناهیتا/تکمیل پروژه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در گروی عنایت ویژه هیات دولت است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم، از پتروپالایش آناهیتا و منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان پروژه‌های مهم معطل مانده این استان یاد کرد که تکمیل آنها در گروی عنایت ویژه هیات دولت است.

فضل‌الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح وضعیت برخی پروژه‌های نیمه تمام کرمانشاه، گفت: سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌های زیرساختی در استان کرمانشاه از جمله مواردی است که انتظار می‌رود هیات دولت به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه پروژه پتروپالایش آناهیتا کرمانشاه از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام بخش نفت و گاز بوده که 13 سال است در حد یک زمین خالی باقی مانده و تنها اطراف آن دیوارکشی شده است و اقدام جدی در جهت تکمیل آن انجام نشده است.  

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: تکمیل یا فعالسازی پروژه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در استان کرمانشاه از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید به طور ویژه توسط هیات دولت مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه‌های ویژه مقابله با بیکاری و تورم و سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه از موارد ضروری است که اگر همه وزرا به این نکته به طور مستدل عنایت داشته باشند قطعا می‌تواند نقش مهمی در جهت محرومیت‌زدایی و ارتقا این استان در حوزه‌های مختلف داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383004
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار