خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 14:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سیاوشی:

امکانات پزشکی فریدن و فریدون شهر و چادگان مطلوب نیست

نماینده مردم چادگان، فریدون و فریدونشهر در مجلس گفت: اکنون امکانات و تجهیزات پزشکی مثل ام آر آی و سونوگرافی در داران وجود ندارد پیگیری هایی در این مدت کوتاه انجام شد اما قول هایی داده شده ولی کار خاصی صورت نگرفت.

اسماعیل سیاوشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهر داران فریدون از لحاظ امکانات ضعیف است.

وی افزود: اکنون امکانات و تجهیزات پزشکی مثل ام آر آی و سونوگرافی در داران وجود ندارد پیگیری هایی در این مدت کوتاه انجام شد اما قول هایی داده شده ولی کار خاصی صورت نگرفت.

نماینده مردم چادگان، فریدون و فریدونشهر در مجلس اظهار کرد: پزشک متخصص کافی در حوزه انتخابیه وجود ندارد و با کمبود نیروی انسانی مثل پرستار و ... مواجهه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: شهرهای دیگر حوزه انتخابیه هم وضعیت مطلوبی ندارند و به لحاظ پزشکی مردم در تنگنا هستند. مناطق عشایری ما نیز با مشکل بهداشت و درمان روبرو هستند و سختی های زیادی می کشند تا به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کنند.

سیاوشی اظهار کرد: بنابراین انتظار می رود دولت جدید در موضوع بهداشت و درمان برای حوزه انتخابیه اقدام اساسی انجام دهد تا مردم به ویژه عشایرنشینان عزیز  منطقه دچار مشکل نشوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382741
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار