خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خانی:

امکانات و بخش‌های بیمارستان میامی ارتقاء یابد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: بهره‌برداری از بیمارستان میامی در جهت رفع محرومیت این منطقه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی‌اصغر خانی در آئین بهره‌برداری از بیمارستان 64 تختخوابی میامی اظهار داشت: شهرستان میامی یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است. محرومیت در این منطقه بالاست و از بعضی روستاها تا مرکز شهرستان باید 2 ساعت طی شود؛ که همین موضوع نشان‌دهنده ضرورت ایجاد این بیمارستان شده است.



خانی با بیان اینکه با وجود بیمارستان میامی بازهم به کمک‌ها در زمینه ارتقاء شاخص‌های سلامت و بهداشت در این منطقه نیازمندیم افزود: با توجه به شناخت دقیق وزیر از ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خواسته ما این است که امکانات این بیمارستان و بخش‌های دیگر آن نیز ایجاد شود.



نماینده مردم شاهرود و میامی به پذیرایی میامی از زائران امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از ١٨ میلیون زائر از شهر میامی عبور می‌کنند و توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان و زیرساخت‌های بهداشتی این منطقه می‌تواند خدمتی شایسته به مسافران و زائران باشد.



خانی به حادثه‌خیز بودن این مسیر نیز اشاره و تصریح کرد: بیمارستان میامی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث جاده‌ای ایفا می‌کند و باید به در دسترس‌ترین بیمارستان این مسیر تبدیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 356949
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار