خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 18:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آوائی در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول مطرح کرد

امنیت شغلی؛ مشکل کنونی دستگاه‌های اجرایی

نماینده مردم دزفول در مجلس در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول امنیت شغلی را مشکل کنونی دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت:  مدیران باید شجاعت انجام کارهای بزرگ را داشته باشد زیرا مدیری که شجاعت نداشته باشد نمی‌تواند تصمیم‌های بزرگ بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیداحمد آوائی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه هر کس در هر جایگاه و مسوولیتی قرار دارد باید کار و وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، افزود: تعاون، همدلی و برادری رمز گره گشایی از مشکلات است و باید مسوولان به جای گره زدن مشکل مردم به دنبال رفع مسایل باشند.



آوائی با انتقاد از سخت گیری زیاد بانک‌های عامل مستقر در این شهرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال گفت:  انتظار از بانک‌ها همراهی و انعطاف با مردم و کارآفرینان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ضمن توجه به ضوابط قانونی است.



وی امنیت شغلی را مشکل کنونی دستگاه‌های اجرایی دانست و ادامه داد:  مدیران باید شجاعت انجام کارهای بزرگ را داشته باشد زیرا مدیری که شجاعت نداشته باشد نمی‌تواند تصمیم‌های بزرگ بگیرد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از مشکل‌های اجتماعی است، گفت: برگزاری نشست‌های مشترک میان دستگاه‌های مختلف شهرستان زمینه انسجام و همکاری نزدیک بین دستگاه‌ها را فراهم می‌کند که باید این نشست‌ها استمرار یابند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 361870
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار