خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/08 - 09:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی خبر داد

افتتاح چندین پروژه عمرانی در بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده در روزهای اخیر حدود 64 طرح عمرانی و خدماتی در 13 کاربری با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان و اشتغالزایی 226 نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی سد آقبلاغ پس از 15 سال معطلی در بخش گندمان شهرستان بروجن شروع شد.



وی افزود: این سد که از نوع خاکی با هسته رسی می‌باشد دارای طول تاج 486 متر، عرض تاج 8 متر و ارتفاع بستر 25 متر بوده که برای احداث آن توسط قرارگاه خانم‌الانبیا اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است لذا با بهره‌برداری از این طرح عمرانی که اولین سد احداث شده در شهرستان بروجن است بخشی از نیاز آب شرب، کشاورزی و صنعت برطرف خواهد شد.



نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در روزهای اخیر حدود 64 طرح عمرانی و خدماتی در 13 کاربری با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان و اشتغالزایی 226 نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زنی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357889
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار