خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 11:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

افتتاح چندین پروژه جاده ای در روستاهای کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین پروژه جاده ای در روستاهای کوهدشت و رومشکان به بهره برداری رسید.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده پل انبار ضرونی شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر 218 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پل به طول 39 متر و عرض 3 و نیم متر از پایه های بتنی و عرشه فلزی ساخته شده است.



وی افزود: پل دهانه دره شیر نیز با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پل به طول 18 متر و عرض 6 و نیم متر و دو دهانه به عرض آبرو 6 متر با سازه ای از نوع دال بینی و پایه سنگی ساخته شده است که با اتصال محور ارتباطی 8 روستا را با 350 خانوار جمعیت برقرار می کند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: چندین پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که می توان به تکمیل پروژه آبرسانی زیتون جهت تحویل به آبفا، مرمت و بازسازی محورهای عشایری هومیان و چنار مداوی و مرمت و بازسازی محورهای عشایری منطقه ضرون اشاره کرد.



مبلغی عنوان کرد: مجتمع بزرگ کشت و صنعت نیز در کوهدشت با مساعدت ستاد اجرایی فرمان احداث می شود که این می تواند اتفاق خوبی در حوزه انتخابیه به شمار رود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368299
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار