خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

افتتاح چند مرکز جامع سلامت در روستاهای کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی چند مرکز جامع سلامت در روستاهای حوزه انتخابیه به بهره برداری رسید.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده خانه بهداشت روستای پریان اله مراد از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهدشت در زیر بنایی به مساحت 104 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 



وی افزود: با افتتاح این خانه بهداشت جمعیتی در حدود 1300 نفر تحت پوشش خدمات درمانی قرار می گیرند همچنین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ناوه شیراوند هم به بهره برداری رسید و حدود 4500 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که نیروی انسانی شاغل در این مرکز نیز شامل پزشک، ماما، مراقب سلامت، مراقب ناظر و بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای است.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار مقرر شد با اولویت بندی نسبت به تکمیل  طرح پمپماژ آب کوره دشت، دیلاوند و کلین شیراوند اقدام شود.



این نماینده مردم در مجلس گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به حوزه انتخابیه سفری داشتند که در این سفر از محورهای مواصلاتی شهرستان های کوهدشت و رومشکان بازدیدی داشتند و در همین راستا نیز مقرر شد اعتبارات لازم را برای تکمیل این پروژه ها اختصاص دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360357
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم