خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رئیس کمیسیون عمران مجلس به مناسبت هفته دولت:

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان خفر و جهرم/ تقدیر از کارکنان نمونه دستگاه‌ها در هفته دولت

رئیس کمیسیون عمران مجلس به مناسبت هفته دولت چندین پروژه عمرانی، ابرسانی و راهسازی را در شهرستان‌های خفر و جهرم افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد رضا رضایی کوچی به مناسبت هفته دولت چند پروژه عمرانی را افتتاح و برخی را نیز کلنگ زنی کرد.

بر اساس این گزارش افتتاح و کلنگ‌زنی فاز دوم احیای قنات روستای اشکوری برای ۱۵۰ هکتار اراضی تحت شرب با اعتبار ۲۰میلیارد یکی از برنامه های وی در هفته دولت بود.

همچنین افتتاح پروژه بهسازی قطعه دوم محور کرفت- شاغون - اشکوری شهرستان خفر به ‌طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰میلیارد ریال، افتتاح اتو ترانس ۲۰۰ ولت و بهسازی خط انتقال برق دهستان سپیدار شهرستان خفر، کلنگ زنی پروژه مجتمع گردشگری آقایی روستای برایجان شهرستان خفر با اعتبار ۲۵۰میلیارد ریال نیز از جمله برنامه دیگر رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان استانی و محلی در هفته دولت به شمار میروند.

گفتنی است، جلسه شورای اداری شهرستان جهرم، با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم، شعبانی فرماندار ویژه جهرم و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و پساز بحث و بررسی مشکلات و نظم مسائل این شهرستان، از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهرم تقدیر شد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 382913
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار