خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 13:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی خبر داد:

افتتاح فاز نخست خانه نساجی سنتی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بروجرد سفری داشتند که در این سفر فاز نخست خانه نساجی سنتی بروجرد افتتاح شد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به سفر معاون وزیر میراث فرهنگی به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بروجرد سفری داشتند که در این سفر فاز نخست خانه نساجی سنتی بروجرد افتتاح شد.



وی افزود: این خانه با هدف آموزش ماشته‌بافی، حرمی‌بافی، فاستونی‌بافی، برزنت‌بافی، کارت‌بافی، رنگرزی، موتابی افتتاح شده برای تجهیز و راه‌‌اندازی این خانه در فاز نخست مبلغ هفتصد میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری هزینه شده است.



نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: همچنین در این سفر  نیز خانه چوب بروجرد افتتاح شد این خانه چوب با هدف آموزش و تولید هنرهای دستی مرتبط با چوب، با داشتن ۳۰ هنرآموز آغاز به کار کرد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در خانه چوب بروجرد، رشته های مرواربافی، معرق، منبد و مشبک و گره‌چینی به هنرجویان آموزش داده می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 363824
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار