خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 14:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی:

افتتاح 7 پروژه کلیدی جیرفت و عنبرآباد در دستور کار قرار گرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، از نشست با استاندار کرمان به منظور تعیین برنامه زمان‌بندی شده جهت افتتاح هفت پروژه مهم حوزه انتخابیه خود تا پایان این دوره از مجلس خبر داد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه افتتاح 7 پروژه مهم در جیرفت و عنبرآباد در دستورکار قرار گرفته است، گفت: در نشستی که با استاندار داشتیم قرار شد این پروژه‌ها که در طول 4 سال گذشته پیگیری شده و به نتیجه رسیدند در یک برنامه زمان‌بندی شده تا پایان این دوره از مجلس شورای اسلامی با حضور وزرای مربوطه افتتاح شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این پروژه‌ها، ادامه داد: دو گلخانه هیدروپونیک 17 و 5 هکتاری و یک مرکز screen house مرکز تولید نهال مرکبات با لیبل آبی و مرکز تولید کشت بافت نهال پاجوش خرمای کلوته و مجول از جمله پروژه‌های مهم حوزه کشاورزی این منطقه هستند که به مرحله افتتاح رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: افتتاح ساختمان اداری پزشکی قانونی و ساختمان آماده شده برای مسکن مهر، مجموعه سوارکاری با حدود 80 راس اسب و یک زمین چمن ورزشی به نمایندگی از 55 زمین چمن در دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد از دیگر پروژه‌هایی هستند که برای افتتاح در دستورکار قرار گرفته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پروژه آبرسانی به روستاهای این منطقه به نمایندگی از 100 روستا و دکل مخابرات به نمایندگی از 126 دکل از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه است که به زودی افتتاح خواهند شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت جیرفت با حضور استاندار و وزیر صمت از دیگر موضوعات مهم و از جمله مطالبات دیرینه مردم این منطقه است که پیگیری کرده و در دستورکار قرار داده‌ایم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378110
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار