خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 08:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر بیان کرد:

اعلام نظر مثبت نخست وزیر عراق برای راه‌اندازی بازارچه مرزی شوش

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، از اعلام نظر مثبت نخست‌وزیر عراق برای راه‌اندازی بازارچه مرزی شوش خبر داد و افزود: ما منتظر هستیم بعد از مراسم اربعین و استقرار وزرای کشور و امور خارجه دولت چهاردهم و تعیین استاندار خوزستان، نشستی در عراق با استاندار میسان داشته باشیم.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد نتیجه مذاکرات با نخستوزیر عراق که برای شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهور در ایران حضور پیدا کرده بود، پیرامون راه‌اندازی بازارچه مرزی شوش، گفت: ما نشستی با نخست وزیر عراق داشتیم و در آن یادآور شدیم که در این رابطه با استاندار میسان و رییس گمرک عراق صحبت کردیم و توافق صورت گرفته است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نخست‌وزیر عراق نیز در این نشست موافقت خود را با راه‌اندازی بازارچه مرزی شوش اعلام کرد و قرار شد اولین نشست به منظور بررسی این موضوع درعراق برگزار و نتیجه جهت بررسی در دولت مرکزی عراق ارسال شود که قطعا با یک نگاه مثبتی مورد موافقت قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما منتظر هستیم بعد از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین و استقرار وزرای کشور و امور خارجه دولت چهاردهم و تعیین استاندار خوزستان به منظور برگزاری نشستی با استاندار میسان سفری به کشور عراق داشته باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 382103
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار