خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 18:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نیکزاد ثمرین در حاشیه بازدید از مجموعه تالار شهر اردبیل:

اعتبارات مصوب مجموعه تالار شهر اردبیل پیگیری شده و بزودی پرداخت می شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه تالار شهر اردبیل گفت: اعتبارات مصوب این طرح مورد پیگیری شده و بزودی پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد  نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه تالار شهر اردبیل گفت: اعتبارات مصوب این طرح مورد پیگیری شده و بزودی پرداخت می شود.



وی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۲ هزار میلیارد ریال برای این طرح تصویب شد که تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال آن از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده و هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر هم از محل ماده ۵۶ و از سوی بانک ملی پرداخت می‌شود.



نیکزاد ادامه داد: این پروژه به علت عدم پیگیری اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور بلاتکلیف مانده است و اگر در گذشته پیگیری می شد تا به حال این طرح به اتمام می‌رسید.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار کرد: به صراحت اعلام می کنم که هیچ قدرت نفوذی بدون پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی ندارم مگر اینکه مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی از ما مطالبه کرده باشند و این طرح هم تا به حال از سوی متولیان فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل مورد پیگیری نشده است.



وی افزود: در صورت پیگیری جدی، هم بانک ملی اعتبار مصوب را پرداخت خواهد کرد و هم سازمان برنامه و بودجه پرداخت سود را متعهد خواهد شد.



نیکزاد بیان کرد: با اختصاص این اعتبارات، عملیات اجرایی مجموعه تالار شهر اردبیل تسریع شده و برای تکمیل آن هم تامین اعتبارات مورد نیاز پیگیری خواهد شد.



وی اضافه کرد: تالار شهر اردبیل به عنوان مرکزی در شان اصحاب فرهنگ و هنر استان، فرصت و بستری برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361874
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار