خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی:

اعتبار لازم برای پروژه آبرسانی به خاش اختصاص یابد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: اعتبار لازم برای پروژه آبرسانی به خاش اختصاص یابد و این موضوع نیز همت سازمان برنامه و وزارت نیرو را می طلبد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه با تنش آبی مواجهه است اظهار کرد: شهرستان خاش با تنش آبی مواجهه است و این موضوع باعث نگرانی مردم شده است؛ اگرچه بارها بر حل این موضع تاکید شده است اما اقدام مطلوبی صورت نگرفته است.



وی افزود: قطعا اگر آبرسانی به شهرستان انجام نپذیرد شاهد فاجعه انسانی خواهیم بود؛ بنابراین لازم است اعتبار لازم برای تامین آب شرب از سوی وزارت نیرو سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شود تا این مشکل اساسی برطرف شود.



 نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: متاسفانه پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به خاش حدود 20 درصد بوده است و این کندی نیز به دلیل عدم اعتبار کافی است و در حقیقت نگاهی به این پروژه نمی شود و انتظار می رود وزارت نیرو نگاه ویژه ای برای حل این موضوع داشته باشد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه هم باید در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد و اعتبار لازم را به وزارت نیرو اختصاص دهد تا از این طریق بتوان از وقوع یک فاجعه پیشگیری کرد؛./



پایان پیام

  • کد خبر : 374076
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم