خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های راهسازی ایرانشهر در نظر گرفته شود

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: چندین پروژه هم در حوزه راهسازی داریم که عملیات اجرایی آنها به کندی پیش می رود و انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه ها را در نظر گیرند.

عبداناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از وزارت نیرو گفت: متاسفانه پروژه های جهاد آبرسانی در حوزه انتخابیه از سوی وزارت نیرو متوقف شده است و علی رغم پیگیری های فراوان برای راه اندازی مجدد این پروژه اما اتفاق مثبتی صورت نگرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در تابستان با گرمای شدید روبه رو هستیم و قطعا بحران آب باعث خواهد مردم در تنگنا قرار گیرند بنابراین وزیر نیرو باید در این رابطه اقدام اساسی انجام دهد و دستور اجرای پروژه آبرسانی را صادر کنند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس بیان کرد: در موضوع آموزش عالی نیز باید گفته شود که دانشگاه های حوزه انتخابیه از لحاظ مالی وضعیت مطلوبی ندارند به عنوان مثال دانشگاه ولایت ایرانشهر بدهی های زیادی دارد که باید وزارت علوم در این رابطه چاره اندیشی کند و مشکلات این دانشگاه ها را برطرف کند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: وزیر اقتصاد نیز برای گسترش مرز پیشین قول هایی داده بودند که متاسفانه تاکنون به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرده اند لذا انتظار می رود آقای وزیر به وعده های داده شده پایبند باشند و اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.

درخشان تاکید: همچنین چندین پروژه هم در حوزه راهسازی داریم که عملیات اجرایی آنها به کندی پیش می رود و انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه ها را در نظر گیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377036
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار