خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 07:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بامری:

استان سیستان و بلوچستان فاقد جاده دوبانده است/ این استان دارای کمترین آمار تصادفات و بیشترین میزان کشته‌های ناشی از حوادث ترافیکی است

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، ضمن تشریح وضعیت ناایمن جاده‌های استان سیستان و بلوچستان که فاقد جاده دوبانده است تاکیدکرد که این استان دارای کمترین آمار تصادفات و بیشترین میزان کشته‌های ناشی از حوادث ترافیکی است.

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان مربوطه به وضعیت تامین سوخت و ادوات کشاورزی در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: متاسفانه برغم تذکرهای متعددی که در صحن نیز به مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه دادیم تاکنون مشکل تامین سوخت و ادوات کشاورزی این منطقه رفع نشده است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش شدید میزان سوخت کامیون‌های حمل بار از دیگر مشکلات این منطقه است، همچنین سایر خودروها نیز با مشکل تامین سوخت مواجه هستند. 

وی تصریح کرد: میزان سوخت برای هر خودرو در این منطقه در حالی 100 لیتر تعیین شده است که طول این استان از نیمروز سیستان که شمال‌ ترین نقطه این استان است تا زرآباد که جنوبی‌ترین نقطه این منطقه محسوب می‌شود 1310 کیلومتر است.  

بامری یادآور شد: در استان سیستان و بلوچستان جاده دوبانده وجود ندارد و امکان ندارد که حوادث ترافیکی این استان کشته نداشته باشد کمااینکه ما در سیستان و بلوچستان کمترین آمار تصادفات و بیشترین میزان کشته‌های ناشی از حوادث ترافیکی را داریم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، افزود: جاده‌های این منطقه قتلگاه هستند کمااینکه دکتر امینی‌فرد نماینده دوره دهم مجلس نیز قربانی وضعیت جاده‌های استان سیستان و بلوچستان شد. 

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته در دولت شهید آیت‌الله رییسی اقداماتی در جهت ایمن‌سازی جاده‌های این استان آغاز شد که امیدواریم در دولت چهاردهم هم تداوم یابد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382296
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار