خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 07:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر تشریح کرد:

ارائه خدمات بهینه به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، ضمن تشریح روند ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان به سمت مرز چزابه از تامین زیرساخت‌های لازم اعم از بهسازی و آسفالت این مسیر خبر داد.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی مثبت از نحوه ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) که از جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان به سمت مرز چزابه حرکت می کنند، گفت: شوش از جمله شهرهایی است که در مسیر برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین قرار دارد و مردم این منطقه با استقبال بسیار خوب از زائران اباعبدالله الحسین(ع) به ارائه خدمات مطلوب به آنها می‌پردازند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم زیرساخت‌های لازم در این مسیر تامین شد کما اینکه جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان را توانستیم بهسازی و آسفالت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما برای این جاده مجوز ماده 23 و ردیف اعتبارات ملی اخذ کردیم و هم‌اکنون نیز پروژه دوبانده‌سازی برای 11 کیلومتر از این مسیر در حال اجرا است ./

پایان پیام

  • کد خبر : 382295
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار