خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی خبر داد

اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی لرستان  بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد به یک دستگاه سی تی اسکن جدید مجهز و در حال حاضر در حال نصب و راه اندازی است.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به ارزش‌ 5 میلیارد تومان به شهرداری اشترینان اختصاص یافت.



وی افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزارت ارتباطات روستای کمره بالا شهرستان بروجرد به شبکه ملی اطلاعات متصل و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت برقرار شد لازم به ذکر است این امکان که از سال گذشته به صورت جدی پیگیری شده بود در دیدار ماه گذشته با وزیر  ارتباطات تسریع پیدا کرد.



نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر بازدیدی از کارخانه فرداموتورز داشتم و آز آخرین وضعیت روند تولید این کارخانه گزارش هایی دریافت نمودم تا کاستی های موجود را پیگیری و در جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام گیرد  لازم به ذکر است که تا پایان سال حدود ۳۰۰۰ دستگاه خودرو در این کارخانه تولید و ۸۰۰ نفر به ظرفیت اشتغال این مجموعه اضافه خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و مساعدت وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی لرستان  بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد به یک دستگاه سی تی اسکن جدید مجهز و در حال حاضر در حال نصب و راه اندازی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 358719
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار