خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 14:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضا زاده مطرح کرد:

اختصاص تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: دولت سیزدهم نهایت همکاری را برای ارتقا وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه داشته است و از همین جا باید از وزیر بهداشت تشکر و قدردانی را داشته باشم؛ بنابراین این انتظار هم می رود دولت جدید نگاه ویژه ای برای حل این موضوع در شهرستان داشته باشد.

یعقوب رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت  و درمان حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده سی تی اسکن، سونوگرافی، ام آر آی برای بیمارستان سلماس اخذ شد و منصب شده اند که در حال حاضر بیماران از آن استفاده می کنند.

وی افزود: چند دستگاه آمبولانس هم برای حوزه انتخابیه اخذ شد و وضعیت بهداشت و درمان با تلاش های انجام شده مطلوب است که امیدواریم در دولت آینده هم نگاه ویژه ای به بهداشت و درمان حوزه انتخابیه شود تا سبب رضایتمندی مردم را فراهم کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: در مجلس یازدهم تلاش هایی صورت گرفت تا وضعیت بهداشت و درمان ارتقا پیدا کند و خوشبختانه توانستیم در بحث ارتقا دانشکده، اخذ امکانات و توزیع پزشک متخصص در شهرستان اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم نهایت همکاری را برای ارتقا وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه داشته است و از همین جا باید از وزیر بهداشت تشکر و قدردانی را داشته باشم؛ بنابراین این انتظار هم می رود دولت جدید نگاه ویژه ای برای حل این موضوع در شهرستان داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382739
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار