خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 16:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
امامی در تشریح نشست نایب رئیس مجلس با مدیران بانکی:

اختصاص اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه مشهد-چناران

نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس گفت: در نشست نایب رئیس مجلس با مسئولان بانک ملی، مسکن و تجارت مصوب شد اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه مشهد-چناران اختصاص یابد.

حسین امامی راد در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست نیکزاد نایب رئیس مجلس در خصوص بررسی آخرین وضعیت اخذ تسهیلات ماده 56 برای طرح احداث آزادراه مشهد-چناران گفت: در این نشست روسای بانک های مسکن، ملی و تجارت و مجریان پروژه حضور داشتند و در این رابطه نیز گفت و گو و بررسی شد.



وی افزود: در این نشست مقرر شد در سال جاری اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن و 2 هزار میلیارد ریال نیز توسط بانک تجارت پرداخت شود تا برای اجرای این پروژه تخصیص پیدا کند.



نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس بیان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد در سال آینده نیز بانک تجارت اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل این پروژه پرداخت کند و البته قرار بر این شد بانک صادرات هم پیرو توافق قبلی اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات را برای این طرح اختصاص دهد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: میزان سرمایه گذاری دولت و آستان قدس رضوی در مشارکت احداث این آزادراه، 50 درصد بر عهده هر یک از طرفین بوده است و مقرر شد جلسه ای به منظور بررسی توجیه اقتصادی طرح برگزار شود و در صورت توجیه،  بانک ملی ایران نیز در بخشی از سهم آستان قدس رضوی مشارکت نماید.



امامی راد عنوان کرد: این پروژه تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اختصاص این اعتبار امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356557
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار