خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی خبر داد:

اختصاص اعتبار برای ساماندهی مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید دیرین اردبیل

نماینده مردم اردبیل در مجلس از اختصاص ۵میلیاردتومان برای بازسازی و ساماندهی مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید دیرین اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  سیدکاظم موسوی در بازدید از مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید دیرین اردبیل اظهار کرد: باتوجه به نیاز این مجموعه برای ساماندهی و بازسازی پیگیری‌ها و رایزنی لازم با وزارت آموزش و پرورش انجام شد و قرار شد برای ساماندهی این مجموعه 5میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.



وی افزود:با اختصاص اعتبارات عملیات اجرایی ساماندهی مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید دیرین اردبیل به زودی شروع می شود تا این مجموعه به صورت ویژه و کامل بازسازی شود.



نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:زمین ها و سالن های این مجموعه هم بازسازی می شود و مراکزخدماتی و رفاهی این مجموعه هم به صورت استاندارد راه اندازی می شود.



حجت‌الاسلام موسوی گفت: یکی از مطالبات ورزشکاران و مسئولان آموزش و پرورش استان ساماندهی و بازسازی مجموعه فرهنگی و ورزشی شهیددیرین اردبیل بود که این امر درحال تحقق است تا بعد از ساماندهی در اختیار جامعه ورزشی قرار گیرد.



وی بر توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی در اردبیل تاکید کرد و گفت:باتوسعه این فضاها و جذب جوانان و نوجوانان به این فضا می توان گام بزرگی در ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 367444
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار