خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 13:52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای ساخت مدرسه در شوش

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای احداث مدرسه در شوش تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد کعب عمیر در نشست هم اندیشی بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شوش با حضور جمعی از مدیران مدارس و معلمان شوش در سالن نیایش این شهر افزود: ایجاد شورای راهبردی برای پیگیری حل مسایل شهرستان شوش و کرخه با استفاده از ظرفیت نخبگان این شهرستان‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه گره گشایی از مسایل شهرستان در گرو کار منسجم و پیگیری شبانه روزی در سطح استانی و ملی است، ادامه داد: احداث اردوگاه برای آموزش و پرورش شوش نیازمند تخصیص زمین در این شهرستان است که در صورت تحقق این مهم، پیگیری برای جذب اعتبار لازم برای احداث این اردوگاه دنبال می‌شود.

نماینده و منتخب مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان به همت دولت سیزدهم و پیگیری مجلس یازدهم اجرایی شد ولی نواقصی دارد که اصلاح این قانون به عنوان اولویت در دستور کار مجلس آینده خواهد بود.

وی افزود: طرح اجرای شده رتبه بندی نتوانست معیشت معلمان را ارتقا دهد که باید اصلاح شود؛ این مهم در مجلس دوازدهم به عنوان اولویت پیگیری می‌شود.

کعب عمیر نهضت ملی مسکن را طرح مورد تاکید دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: تخصیص زمین و تسهیلات بانکی ۲ چالش مهم موضوع مسکن در شوش است که انتظار از مدیرت شهرستان، پیگیری جدی این مسایل است.

وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در نهضت ملی مسکن افزود: متاسفانه بانک‌ها کمترین همکاری را با مردم در قالب طرح نهضت ملی مسکن ندارند که این مشکل به صورت ملی دنبال می‌شود.

مشکل مسکن فرهنگیان شوش برطرف شود

کعب عمیر با بیان اینکه زمین و تسهیلات بانکی ۲ چالش طرح نهضت ملی مسکن در شوش است، گفت: مشکل مسکن فرهنگیان شوش باید به طور جدی توسط فرمانداری شوش پیگیری شود.

وی با تاکید بر پرهیز مسوولان از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم افزود: مسوولان باید به هر قولی که به مردم می‌دهند پایبند باشند چرا که دادن قول‌های غیرعملی جز ایجاد بی اعتمادی میان مردم هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: هیچ یک از طرح‌های شوش و کرخه تا چند سال پیش ردیف اعتبار ملی و استانی نداشتند که با پیگیری‌های انجام شده برخی طرح‌های اولویت دار شوش و کرخه دارای ردیف اعتبار شدند.

وی با بیان اینکه نشست‌های اداری در شوش باید مساله محور باشد، افزود: نشست‌های طولانی بدون هیچگونه دستاوردی جز هدر دادن فرصت، گرهی از مردم باز نخواهد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378602
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار