خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی در تشریح نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات جاده ای اهواز

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: مقرر شده است که برای رفع مشکلات جاده ای و مسیرهای منتهی به اهواز اختصاص اعتبار در نظر گرفته شود.

 سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست خود با وزیر راه و شهرسازی گفت: در این نشست مقرر شد ۲۰ کیلومتر مطالعات جاده اهواز- خرمشهر توسط اداره کل به شرکت ساخت جهت برگزاری مناقصه تحویل داده شود و در مورد آزاد سازی مسیر اقدام لازم انجام گیرد؛ همچنین مصوب شده است باقیمانده روشنایی مسیر ورودی اهواز از سمت مسجد سلیمان در نقاط پر حادثه به طول ۴۰ کیلومتر در محدوده شهری با همکاری شهرداری های مسیر و خارج از محدوده توسط اداره کل راهداری انجام شود.



وی افزود: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد و  مقرر شده است پایه میانی پل عنافچه به اتمام برسد و میلگرد مورد نیاز پل مستقیما توسط اداره کل راه و شهرسازی استان خریداری و در اختیار پیمانکار قرار گیرد . تامین اعتبار از محل مسئولیت های اجتماعی نفت پیگیری و برای احداث راه طرفین پل هماهنگی لازم با استانداری صورت گیرد.



نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شده است پل تقاطع تصفیه شکر به اضافه ۴ کیلومتر باقیمانده مسیر توسط شرکت ساخت به سرعت تکمیل شود و همچنین مصوب شد در مسیر کمربندی غربی پیمانکار جایگزین برای تقاطع اندیمشک توسط شرکت ساخت انتخاب و از محل اعتبارات سفر در سال جاری عملیات اجرایی تسریع گردد.

 



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از دیگر موضوعات مطروحه می توان به به ایمن سازی مسیر ورودی حمیدیه با احداث دوربرگردان مناسب و روشنایی تقاطع ها اقدام نماید و همچنین  مقرر شد تکمیل کمربندی شرقی اهواز با مشارکت با شرکت فولاد پیگیری و برای تخصیص اعتبار سهم وزارت راه از شرکت ساخت اقدام گردد.



وی بیان کرد:علاوه بر موضوعات مذکور مقرر گردید روشنایی نقاط پر حادثه کوت عبدالله به سمت آبادان به طول ۵ کیلومتر توسط اداره کل راهداری تکمیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372926
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم