خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی در تشریح نشست با وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: مقرر شده است برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان سمیرم و همچنین تامین و تجهیز زیرساخت های این شهرستان اعتبارات لازم در این جهت اختصاص یابد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش پیرامون تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی و تامین زیرساخت ها در شهرستان مباحثی مطرح شد تا بررسی های لازم انجام و دستورات را برای انجام این کارها صادر نمایند.



وی افزود: ️در این دیدار مشکلات ورزش شهرستان از جمله، تعمیرات و بازگشایی استخر ساحل سمیرم، تکمیل خانه کوهنوردی خفر، احداث  زمین های چمن مصنوعی، تکمیل چمن مصنوعی مجتمع شهید فلسفی، تعویض کفپوش سالن های ورزشی و ... مطرح شده است که خوشبختانه مقرر شد وزیر ورزش اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: همچنین نشستی هم با ریاست کمیته امداد امام خمینی برگزار شد که در این نشست نیز پیرامون حل مشکلات مددجویان حوزه انتخابیه مباحث مختلفی مطرح شد که از مهم ترین موارد مطروحه در این جلسه می توان به افزایش تسهیلات کارگشایی، تعمیرات مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل مددجویان و ساخت خانه اشاره کرد و ریاست کمیته امداد نیز پس از استماع موارد مذکور  قول مساعد برای حل این موضوعات داده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372717
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار