خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 15:13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح داد

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای رفع مشکل آب روستاهای قوچان و فاروج تلاش هایی صورت گرفت و در همین راستا نیز با مساعدت های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در قالب طرح جهاد آب رسانی تعداد 18 روستا در قوچان به طرح ملی آبرسانی ملحق شد.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتبات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی از سد تبارک به تصفیه خانه قوچان انجام شده است و تاکنون نیز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است که این درصد نیز با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان انجام شده است.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل آب روستاهای قوچان و فاروج تلاش هایی صورت گرفت و در همین راستا نیز با مساعدت های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در قالب طرح جهاد آب رسانی تعداد 18 روستا در قوچان به طرح ملی آبرسانی ملحق شد.



آذری افزود: همچنین تمام روستاهای دارای تنش آبی فاروج نیز با جمعیت بالای 20 خانوار و فاقد تاسیسات آبی به طرح جهاد آبرسانی ملحق شدند.



وی عنوان کرد: برای رفع مشکل فضاهای آموزشی روستاهای حوزه انتخابیه نیز دیداری با رئیس سازمان نوسازی مدارس داشتم که در این دیدار مقرر شد اعتباری برای بازسازی این مدارس اختصاص یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368323
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار