خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/28 - 16:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مولوی مطرح کرد

اختصاص اعتبار برای تکمیل و تجهیز دومین مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز دومین مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان اختصاص یافت و این مرکز در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز دومین مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان اختصاص یافت و این مرکز در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.



وی افزود: برای احداث زمین چمن طبیعی شهدای تنگه ها نیز اعتباری بالغ بر 10 میلیارد در مرحله نخست اختصاص داده شده است و کلنگ آن به زمین زده شد که برای تکمیل آن نیز در ادامه پیگیری های لازم انجام می گیرد.



نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: برای احداث یک مدرسه 6 کلاسه در چوئبده نیز اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به صورت مشارکتی در نظر گرفته شد کار ساخت آن شروع شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان جهت تکمیل سوله های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366949
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار