خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 14:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تجهیز مراکز درمانی نهبندان و سربیشه

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار لازم برای تجهیز مراکز درمانی نهبندان و سربیشه اختصاص یافت.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه انتخابیه موضوع اسکان پزشکان متخصص بود و به دلیل اینکه محل مناسبی برای این عزیزان پیش بینی نشده بود انگیزه آنچنانی برای حضور در شهرستان های نهبندان و سربیشه نداشتند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و با همت مسئولان استانی و وزیر بهداشت و معاونین وی پانسیون پزشکان متخصص در نهبندان تکمیل و به بهره برداری رسید اما در سربیشه هنوز به اتمام نرسیده پیگیری جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان  است که انتظار می رود مسئولان همت لازم را به خرج دهند تا این محل هم تکمیل شود و شاهد حضور پزشکان در این شهرستان باشیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده اورژانس بیمارستان نهبندان راه اندازی شد و همچنین محل پیش بینی شده برای سی تی اسکن سربیشه در حال ساخت است و مجوزهای لازم صادر شده و دستگاه لازم هم خریداری شده است که پس از ساخت محل آن سی تی اسکن راه اندازی می شود.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس گفت: اقدامات مطلوبی در این 4 سال اخیر در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت گرفته است که امیدواریم با حمایت های وزارت بهداشت کاستی های موجود نیز برطرف شوند تا موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379499
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار