خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 12:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آزادیخواه خبر داد:

اختصاص اعتبار برای انتقال آب سد کلان به اراضی کشاورزی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در حوزه آبیاری هم سد کلان ملایر 42 هزار متر مکعب ذخیره آب دارد و برای ایجاد کانال های یک و دو و سرازیر شدن آب سد کلان به مزارع کشاورزی مقرر شده اعتبار لازم اختصاص یابد تا این اتفاق صورت پذیرد.

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی ملایر اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی ملایر کارهای بزرگی انجام پذیرفته است و دولت سیزدهم گام های ارزشمندی برای کشاورزان حوزه انتخابیه برداشته است که باید بابت این اقدامات تشکر ویژه ای از مسئولان مربوطه داشت.

وی افزود: سالیانه بودجه مطلوبی را برای طرح فراز اختصاص می دهیم تا کشاورزان ملایر بتوانند باغات انگور را به صورت مدرنیته آبیاری کنند که این اقدام برای کشاورزان حوزه انتخابیه انجام شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم انگور ملایر را ثبت سازمان جهانی فائو کنیم که این کار با حضور هئیات داوران از سازمان جهانی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در حوزه آبیاری هم سد کلان ملایر 42 هزار متر مکعب ذخیره آب دارد و برای ایجاد کانال های یک و دو و سرازیر شدن آب سد کلان به مزارع کشاورزی مقرر شده اعتبار لازم اختصاص یابد تا این اتفاق صورت پذیرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 377097
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار