خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد:

اختصاص 20 میلیارد ریال به دانشکده پیراپزشکی محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به دانشکده پیراپزشکی محلات اختصاص یافت.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در رزوهای اخیر بازدیدی از پروژه احداث بیمارستان جایگزین محلات بازدید به عمل آمد تا از روند آخرین پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلع شوم و پس از آن اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



وی افزود: گودبرداری این پروژه به اتمام رسید و به زودی بتن ریزی آن شروع می شود این پروژه با 6500 متر مکعب بتون ریزی آغاز خواهد شد و با 11500 متر مربع زیربنا یکی از حجیم ترین و بزرگ ترین پروژه های عمرانی و ساختمانی استان مرکزی خواهد بود.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده بخش نخست بودجه ملی دانشکده پیراپزشکی محلات به میزان 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است ناگفته نماند که در چند سال آینده با توسعه این دانشکده و حضور پزشکان می تواند بسیاری از نیازهای مردم به پزشکان متخصص در حوزه بهداشت و درمان را حل و فصل کند.



نماینده مردم محلات در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز گفت و گویی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیرامون خرید دستگاه سی آر ام برای بیمارستان امام خمینی محلات صورت پذیرفت و براساس گفته های ریاست دانشگاه خرید این دستگاه به ارزش 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نهایی شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372597
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار