خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی مطرح کرد:

احیای پایگاه انتقال خون غرب استان اصفهان در فریدن

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، از اخذ مجوز برای فعالیت و بازسازی ساختمان پایگاه انتقال خون و مرکز فرآوری خون غرب این استان در حوزه انتخابیه خود بعد از گذشت 18 سال خبر داد.

حسین محمدصالحی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در بویین میاندشت که فاقد بیمارستان بود هم‌اکنون یک بیمارستان در حال ساخت داریم، همچنین در فریدن، فریدونشهر و چادگان نیز ساخت کلینیک تخصصی و توسعه بیمارستان را در دست اقدام داریم.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دستگاه سی‌تی‌اسکن برای فریدونشهر تامین شد و برای چادگان نیز در دستورکار قرار دارد، همچنین مجوز لازم جهت تامین دستگاه ام آر آی برای بیمارستان شهید رجایی داران اخذ شده و ساختمان آن نیز در حال تکمیل است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بعد از گذشت 18 سال که پایگاه انتقال خون و مرکز فرآوری خون غرب استان از این منطقه رفته بود، مجدد مجوز آن اخذ و ساختمانش در حال بازسازی است و به زودی نیز شاهد آغاز به کار بانک خون و پایگاه انتقال خون در این منطقه خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به‌ دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم مراکز اورژانس و بسیاری از خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی در 4 شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت بهسازی و بازسازی شدند و اعتبارات مطلوبی نیز به این بخش تخصیص داده شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376301
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار