خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهر مطرح کرد:

احداث چند مرکز جامع سلامت در برخی روستاها و شهر گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: چند مرکز جامع سلامت در برخی روستاها و شهر گنبدکاووس احداث شده است.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده در این سه سال اخیر مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت روستایی اخذ و برخی از آنها به بهره برداری رسیدند و برخی دیگر نیز در حال احداث هستند که ایمدوارم با مساعدت های وزارت بهداشت تکمیل اتین مراکز سریعا انجام شود.



وی افزود: همچنین با تلاش هایی که صورت گرفت و مساعدت های وزارت ورزش توانستیم اعتباراتی برای تکمیل و تجهیز برخی از سالن های ورزشی اخذ کنیم و آنها در اختیار اداره مربوطه جهت حل مشکل ورزش شهرستان قرار دهیم.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ و راه اندازی شده است که این اقدام مطلوبی در حوزه آموزش پزشکی شهرستان بوده است.



وی بیان کرد: در حوزه راهسازی هم اعتباراتی برای تکمیل محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه اخذ و تا حدودی اقدامات مطلوبی در این رابطه انجام گرفت همچنین در رابطه با آسفالت روستاها هم با مساعدت های بنیاد مسکن کارهای مطلوبی انجام گرفته است اما باید مساعدت های بیش تری در این رابطه داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373198
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم