خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 17:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
نیکزاد خبرداد:

احداث بیمارستان فوق تخصصی قلب توسط خیر اردبیلی

کلنگ احداث بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۰تختخوابی قلب اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس و جمعی از مسئولین بر زمین زده شد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با علی نیکزاد نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مسایل مربوط به حوزه سلامت مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار نیکزاد در راستای رفع مشکلات درمان استان، رایزنی‌های لازم را انجام داد و برای برطرف کردن نهایی آن‌ها قول مساعد داد.

علی نیکزاد در بازدید از دانشگاه فرهنگیان اردبیل و در دیدار با مسئولین این مرکز آموزش عالی در جریان نیازها و کمبودهای آن قرار گرفت.

نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ارتقای سطح کیفی این دانشگاه را خواستار شد و در راستای برطرف کردن مشکلات موجود و تامین نیازها پیگیری‌های لازم را انجام داد.

کلنگ زنی بیمارستان فوق تخصصی قلب اردبیل

کلنگ احداث بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۰تختخوابی قلب اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان، علی نیکزاد، استاندار و جمعی از مسئولین بر زمین زده شد.

این بیمارستان توسط خیر اردبیلی حاج قدرت نوری احداث می شود.

حضور علی نیکزاد در شهرستان نیر و بازدید از پروژه های مختلف

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان نیر ، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در شهرستان نیر حضور یافت و ضمن بازدید از مناطق مختلف این شهرستان و اختصاص مبالغی از بودجه‌ی در اختیار خود برای برخی پروژه ها در راستای تأمین اعتبارات لازم و تکمیل طرح‌های نیمه تمام رایزنی هایی با وزارتخانه های مختلف انجام داد.
 پروژه آسفالت ریزی معابر روستای شمس آباد به میزان 6500 متر مربع و اجرای طرح هادی در این روستا از مصوبات سفر قبلی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بود که از مراحل اجرایی آن بازدید به عمل آمد.
زیرسازی و آسفالت حد فاصل روستای دابانلو تا گللو مطالبه مهم اهالی از علی نیکزاد بود که پس از هزینه کرد حدود 15 میلیارد تومان زیرسازی این مسیر به پایان رسید و در این بازدید طی مذاکرات انجام شده توسط علی نیکزاد با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مقرر گردید با اختصاص 10 میلیارد تومان عملیات آسفالت ریزی به این مسیر انجام گردد و زیرسازی و آسفالت داخلی روستای گللو نیر مقرر گردید که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود.

علی نیکزاد در ادامه از روند اجرایی ساختمان دولت شهرستان نیر که با بودجه ۱۴ میلیارد تومانی در حال احداث می باشد، بازدید نمود و بر تسریع در اتمام آن تاکید کرد.

وی همچنین باحضور در مجموعه ورزشی بزرگ و چندمنظوره شهید صوابی شهرستان نیر به بررسی مسائل و مشکلات موجود آن پرداخت و ضمن انجام رایزنی های لازم تصمیماتی جهت بهره برداری حداکثری از این مجموعه اتخاذ شد، همچنین پروژه احداث خوابگاه ورزشکاران در این مجموعه از جمله مواردی بود مورد بررسی و بازدید علی نیکزاد قرار گرفت.

دیدارهای مردمی علی نیکزاد در شهرستان نمین

در ادامه دیدارهای مردمی ،علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان نمین در جمع اهالی و مراجعه کنندگان به دفتر ارتباطات مردمی حضور یافت و بصورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفتگو کرد.
طی این دیدارها مشکلات مختلف شهری، اجتماعی و شخصی مورد بررسی قرار گرفت و جهت حل مسائل مطرح شده نامه نگاری هایی با ادارات و سازمان های مربوطه انجام شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381550
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار