خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی:

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان همت جدی مدیران استانی را می‌طلبد/رفع مشکلات مردم در گروی حرکت جهادی مسئولان است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، ضمن انتقاد از بی‌توجهی استاندار لرستان نسبت به پروژه های نیمه تمام این استان تاکید کرد که اجرای این پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم در گروی پویایی استانداری و حرکت جهادی مسئولان است.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به عملکرد استاندار لرستان و عدم پیگیری مطالبات مردم این استان، گفت: استان لرستان با تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و اشتغال مواجه است که باید از سوی استانداری به طور جدی پیگیری شود.  

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اغلب این پروژه‌ها به دلیل نبود اعتبارات بلاتکلیف هستند و این در حالی است که سفر رییس جمهور و سایر مسئولان مربوطه فرصت مغتنمی برای رفع این مشکل است.

وی با بیان اینکه تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام در گروی پویایی مجموعه استانداری است، تصریح کرد: وقتی فردی یک مسئولیتی را به دست می‌آورد نباید به کندی حرکت کند چراکه با این روش نمی‌توانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم چرا که میزان مشکلات به اندازه‌ای است که اگر پرشتاب نیز حرکت کنیم به جایی نمی‌رسیم چه برسد به اینکه بخواهیم آرام آرام حرکت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: نحوه عملکرد مدیران کنونی استان لرستان باعث می‌شود که مشکلات حل نشده و مطالبات به حق مردم محقق نشود و این در حالی است که آنها حق دارند که از امکانات و رفاه نسبی بهره‌مند شوند.

وی افزود: مسئولان که نباید فقط کت و شلوار شیک بپوشند و اگر مردم پیگیر مطالبات خود نباشند تا 10 سال آینده هم نسبت به موضوعات بی‌تفاوت بمانند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حرکت جهادی زمانی نمایان می‌شود که مشکلی از مشکلات مردم حل شود ضمن‌اینکه اگر مسئولان به صورت جهادی هم حرکت کنند در این شرایط تنها می‌توانند بخشی از مشکلات موجود را رفع کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377523
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار