خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی مطرح کرد:

اجرای طرح کاداستر برای بیش از 70 درصد اراضی فریدن، فریدونشهر و چادگان

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بویین میان‌دشت در مجلس، با بیان اینکه طرح کاداستر و حدنگاری برای بیش از 70 درصد اراضی این منطقه اجرا شده است به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در این دوره از مجلس برای راه‌های شهری و روستایی حوزه انتخابیه خود پرداخت.

حسین محمدصالحی دارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برخی اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی در دو سال گذشته با فعال شدن کمیسیون رفع تداخلات، حدود 22 هزار هکتار از اراضی آزاد و سند منابع طبیعی باطل شد و مجدد این زمین‌ها به اراضی کشاورزی مستثنیات بازگشت. همچنین در خصوص سنددار شدن زمین‌های کشاورزی که از مصوبات این دوره از مجلس بود اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

نماینده مردم فریدن، چادگان، فریدونشهر و بویین میان‌دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح کاداستر و حدنگاری برای بیش از 70 درصد این منطقه اجرا شد که در پی آن زمین‌ها و املاک کشاورزان دارای سند تک برگ کشاورزی شده که گام مهم و موثری در جهت توسعه کشاورزی و حفظ زمین‌ها و کاربری آنها است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی این منطقه، تصریح کرد: در این دوره از مجلس جاده دو باند چادگان به اصفهان و آسفالت جاده داران-بویین میاندشت و دره بید از حد فاصل خوانسار تا فریدن تکمیل شد.

محمدصالحی یادآور شد: جاده داران به الیگودرز حد فاصل بویین میاندشت تا الیگودرز تکمیل شد، همچنین در جهت اصلاح راه‌های دسترسی روستایی و شهری در مسیر اصفهان-الیگودرز اعم از شیب‌راهه‌ها، زیرگذرها و جاده‌های دسترسی اقدامات لازم انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های روستایی، خاطرنشان کرد: جاده فریدونشهر به سه راهی ازون بلاغ آسفالت شده و بسیاری از راه‌های روستایی در پشت کوه اول و پشت کوه دوم فریدونشهر آسفالت شد، همچنین قراردادها و معاهدات خوبی در جهت ساماندهی راه‌های عشایری و روستایی منعقد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در چند سال گذشته اقدامات مطلوبی در خصوص طرح هادی روستاها و عملیات اجرایی آسفالت و جاده‌سازی انجام دادیم که امیدواریم با کمک دولت این روند تداوم پیدا کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378223
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار