خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 16:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
سیدفرید موسوی خبرداد:

ابلاغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای آسفالت راه‌های روستایی مراغه و عجب‌شیر

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس از اختصاص ۷۰ میلیارد ریالی اعتبار جدید برای آسفالت راه‌های روستایی این دو شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،سیدفرید موسوی نماینده مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه چای در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جدید از محل اعتبارات ملی سال گذشته(۱۴۰۲) بنیاد مسکن برای آسفالت راه‌های روستایی مراغه و عجب‌شیر ابلاغ شد.

سیدفرید موسوی افزود: ۴۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای آسفالت راه‌های روستایی مراغه و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای آسفالت راه‌های روستایی عجب‌شیر هزینه می‌شود.این میزان اعتبار مازاد بر اعتبارات استانی و شهرستان است و اختصاص همین اعتبارات مازاد بر اعتبارات سال جاری بنیاد مسکن می‌باشد که متعاقبا ابلاغ خواهد شد.

همچنین؛ موسوی از امضای تفاهم نامه راه‌اندازی جدیدترین و کامل‌ترین مرکز تشخیص و درمان سرطان، مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا در مراغه خبرداد.

حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مراغه

هاشم امینی به دعوت و استقبال سیدفرید موسوی، نماینده مردم مراغه، عجبشیر،سراجو و قلعه چای ؛جهت بازدید و بررسی مشکلات آب و فاضلاب در این باغ شهر حضور یافت.مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور با همراهی نماینده مردم در بدو ورود به مراغه در مزار شهید راه خدمت،مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی حضور یافت و ادای احترام کرد.

بازدید میدانی از طرح های آب و فاضلاب و برخی محلات دارای مشکل مراغه 

هاشم امینی،مدیر عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور بهمراه سیدفرید موسوی،نماینده مراغه،عجبشیر،سراجو و قلعه چای در مجلس ضمن بازدیداز تصفیه خانه آب، سد علویان، شهرک امام حسن(ع)، روستاهای بالادست سد مراغه مشکلات این حوزه را بررسی کردند.

بررسی مشکلات و طرح های آب و فاضلاب دو شهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم مراغه و عجب شیر برگزار شد.

با حضور  هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سیدفرید موسوی، نماینده مراغه، عجبشیر، سراجو و قلعه چای در مجلس و دیگر مسئولین شهری جلسه بررسی بازدیدها از مراغه و عجب شیر برگزار شد.در این جلسه برخی دهیاران و اعضای شورای روستاها به بیان مشکلات و برنامه های خود پرداختند و مسائل مربوطه با حضور مسئولین پیگیری شد.

بازدید از مخزن در حال احداث و بررسی مشکلات آب و فاضلاب عجب شیر

همچنین با حضور هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور،سید فرید موسوی، نماینده مراغه، عجبشیر، سراجو و قلعه چای در مجلس و دیگر مسئولین شهری عجب شیر از مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی این شهر فرهنگی بازدید شد و برخی موارد و مشکلات این طرح  بررسی شد.با تاکیدات سیدفرید موسوی مقرر شد با مرتفع شدن مشکلات احداث این مخزن، مردم عجب شیر در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 382157
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار