خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,استان ها
میرتاج الدینی:

آیت الله آل هاشم چهره ای محبوب و مردمی در میان مردم آذربایجان بود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آیت الله آل هاشم چهره ای محبوب و مردمی در میان مردم آذربایجان بود.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسب شهادت رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و استاندار این استان و همچنین خلبانان و دیگر افراد در این حادثه گفت: بیش از 40 سال و در واقع از دوران طلبگی ارتباط تنگاتنگی با آیت الله آل هاشم داشتیم و باید گفته شود از همان دوران جوانی نسبت به مسائل و موضوعات مختلف بینش و نگاه ویژه ای داشته اند.

وی افزود: ایشان از هیچ خدمتی در تصدی های مختلف فروگذار نکرده بود و به عنوان مثال در زمان مسئولیت عقیدتی ارتش محبوب دل همه فرماندهان و سربازان بود و با همه آنها متواضعانه و فروتنانه برخورد می کرد و تلاش خود را به کار می گرفت تا مشکلات سربازان و دیگر کادر ارتش برطرف کند.

نماینده مردم تبریز بیان کرد: پس از اینکه به امامت جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم منصوب شدند همچنان مشی مردمداری را سرلوحه کار خود قرار می داد و به سرعت در میان مردم آذریجان به چهره ای محبوب تبدیل شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همیشه در کنار مردم قرار می گرفت و حتی در مراسمات عزای آنها هم حضور پیدا می کرد و سعی می کرد با مدیریت مردمی و وحدت آفرین در میان مسئولان، همه را در مسیر انقلاب و ولایت هدایت کند.

وی افزود: ایشان از هرگونه تنش زایی و امثالهم پرهیز می کرد و نمی گذاشت هیچ گونه اختلافی میان مردم و مسئولان ایجاد شود و در حقیقت محور وحدت استان ما شده بودند و نماینده شایسته ای برای رهبر انقلاب بودند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378739
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار