خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/01 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی خبر داد:

آغاز فعالیت مجمع نمایندگان استان کرمان در دوره دوازدهم مجلس/تجلی یک روح در 10 جسم پیام اولین نشست این مجمع بود

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس دوازدهم، از آغاز بکار این مجمع خبر داد و افزود: تجلی یک روح در 10 جسم پیام اولین نشست این مجمع بود.

بهنام سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن اعلام خبر برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع نمایندگان استان کرمان برای فعالیت در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم، گفت: روز گذشته نشست مشترک نمایندگان استان کرمان، با حضور 10 نماینده حوزه‌های نه گانه برگزار شد و اعضای حاضر در این نشست تاکید کردند که باید وحدت، همدلی، پیگیری حل مشکلات مردم، و تحقق اهداف مشترک در راستای رشد استان به دور از هرگونه اختلاف، تکروی و عدم شفافیت ، در یک همراهی محسوس و قابل ستایش محور فعالیت‌های این مجمع باشد.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روند این نشست بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی، همراهی و اهتمام نمایندگان جهت تحقق اهداف پیش‌رو و پیام آن تجلی یک روح در 10 جسم بود.
 
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: در این نشست دیدگاه‌های مختلف مطرح و در نهایت تصمیم گرفته شد اعضای هیات رئیسه هر سال به صورت چرخشی فعالیت کنند. ضمن‌اینکه در سال اول نیز با تفاهم کامل و همراهی صد در صد اعضای هیات رییسه، مجمع را هدایت خواهند کرد.
 
 سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجمع از همین امروز کار خود را آغاز کرده است و قطعا بیانات مقام معظم رهبری اولین راهبرد کاری برای مجمع نمایندگان استان کرمان خواهد بود تا در اوج یگانگی و همدلی، پیگیر اجرایی شدن منویات رهبری، هم در رفتار، گفتار و نطق‌ها و هم در پیگیری‌ها و فعالیت‌های نظارتی و تقنینی باشند./
 
پایان پیام
  • کد خبر : 380797
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار