خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 09:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ایری خبر داد

آغاز عملیات لایروبی کانال آبرسان سایت میگوی گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و اهتمام اداره کل شیلات استان و فرماندار شهرستان گمیشان برای اولین بار با استقرار دستگاه لایروب دو زیست عملیات لایروبی کانال آبرسان سایت میگوی گمیشان با هدف تسریع در آبگیری سایت آغاز شد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات اخیر خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و اهتمام اداره کل شیلات استان و فرماندار شهرستان گمیشان برای اولین بار با استقرار دستگاه لایروب دو زیست عملیات لایروبی کانال آبرسان سایت میگوی گمیشان با هدف تسریع در آبگیری سایت آغاز شد.



وی افزود: همچنین با تلاش های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده و مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده سیمین شهر به بند نصیرآباد شروع به کار کرد.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس بیان کرد: در موضوع حل مشکلات جاده ای اقدامات دیگری نیز در روزهای اخیر انجام گرفت که می توان به آغاز عملیات احداث پل بتنی جاده بصیرآباد به پنج پیکر اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای حل مشکلات جاده ای حوزه انتخابیه در طول این سال اخیر تلاش های زیادی صورت گرفته و اقداماتی هم در این باره انجام گرفته اما ناکافی است که انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی در این زمینه همراهی لازم را داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359706
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار